با کردستان عراق همکاری آموزشی داریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش از بهره‌برداری نفربر توپ‌دار و تک تیراندازی ۲۳ میلیمتری تا پایان سال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری تسنیم امیر پوردرستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام دعاگو در جمع خبرنگاران در خصوص رونمایی و بهره‌بردرای از دستاوردهای نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش دو دستاورد را در دستور کار خود دارد؛ نفربر توپ‌دار و سلاح تک‌تیرانداز 23 میلیمتری دو دستاورد مهم ارتش هستند که کارهای مطالعاتی آن انجام شد و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی در خصوص تحرکات داعش در اطراف مرزهای ایران گفت: زمانی که گروهک داعش حرکت را شروع کرد متاسفانه از غافلگیری‌ها استفاده کرده و توانست 5 استان عراق را درگیر کند و تا نزدیکی مرز ایران و شهر جلولاء رسید.

پوردستان با بیان اینکه تمام حرکات داعش توسط نیروی زمینی ارتش رصد شد و امروز از آمادگی خوبی برخورداریم، با اشاره به فتوای آیت‌الله سیستانی اظهار داشت: مشاهده کردیم که بعد از فتوای آیت‌الله سیستانی در عراق و حضور نیروی مردمی هر روز داعش در حال عقب‌نشینی است.

وی گفت: با توجه به حضور ارتش عراق، طومار گروه تروریستی داعش در حال در هم پیچیده شدن است و در آینده نزدیک از صحنه عراق و سوریه حذف می‌شود.

پوردستان در پاسخ به این پرسش که مقامات کردستان اعلام کردند که ایران وارد شهر جلولاء وارد شده است، گفت: ما همکاری آموزشی با عراق داریم اما هیچ‌گونه نفوذی نداریم و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار می‌دهیم. 

وی در خصوص حمله آمریکا به سوریه گفت: ائتلافی که امروز آمریکا سردمدار آن است، یک تغییر استراتژی برای آمریکاست و آمریکا احساس کرده داعش نمی‌تواند کارآمدی لازم را داشته باشد و خواسته‌های آنها را اجرایی کند به همین دلیل استراتژی جدیدی را در منطقه طراحی و حضور خود را ثابت‌تر کند.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا